ניקוי חלונות ראווה

ניקוי חלונות ראווה

כאשר מדברים על ניקוי חלונות ראווה לרוב מדברים על חלונות ראווה בחזית של חנויות ובתי עסק שונים.

חלונות הראווה את החזית של בית העסק ולכן חשוב מאוד לנקות ולהבריק אותם לעתים קרובות, כאשר התדירות וסוג הניקיון תלויים בבעל העסק, בתדירות הלכלוך המצטבר על חלונות הראווה ועוד.

חלונות ראווה יכולים להיות גם בכניסה לבתים, למשרדים ולמבנים נוספים אולם בכתבה זו נסקור את החשיבות של ניקוי חלונות ראווה בכניסה לבתי עסק כמו חנויות למשל.

החשיבות של ניקוי חלונות ראווה בכניסה לעסק:

ניקוי חלונות ראווה בכניסה לעסק בעלי משמעות גדולה וחשובה שכן הם יכולים להשפיע על תדמית העסק, על הרושם הראשוני שנוצר ללקוחות מצפייה בכניסה למתחם העסק, על ההתרשמות של העובדים מהמקום והרצון לעבוד בו, על בריאות העובדים והאורחים בעסק שלכם ולעתים רבות גם על ההכנסה של העסק בצורה עקיפה.

אם כן, ניקוי החלונות בכניסה לעסק ובתוכו יהיו חשובים מאוד.

  • ניקוי חלונות הראווה בכניסה לעסק עושים רושם חיובי בקרב הלקוחות הפוטנציאליים העוברים ליד החנות.
  • חלונות ראווה נקיים מושכים יותר אנשים להתקרב לצפות במוצרים ובתצוגה שבחלונות הראווה מאשר חלונות מטונפים ומלוכלכים.
  • לכלוך, אבק וכתמים שונים עשויים לגרום להיווצרות של חיידקים, לפגוע בבריאות העובדים ולהפחיד לקוחות מלהגיע אל המקום. כמו כן יהיה קשה יותר לנקות כתמים ישנים לאחר שהתייבשו.

איך החלון עשוי להתלכלך וכל כמה זמן יש לנקותו?

חלון הראווה בעסק הוא החלון החיצוני בדרך כלל בו מוצגים מבצעים ומוצרים מובילים בעסק שהמטרה שלהם היא למשוך את הלקוחות להיכנס אל החנות. חלון הראווה עשוי להתלכלך בכמה מישורים:

  • אבק מצטבר.
  • טביעות אצבעות של אנשים הנוגעים בוויטרינה כאשר הם מסתכלים במוצרים. כמו כן ילדים אוהבים לגעת החלונות ולהימרח עליהם סתם כך.
  • כתמי גלידה, שתייה או מזון אחר שיכולים להופיע גם הם על החלונות מידיהם של אנשים.
  • ועוד…

כיצד מתבצע ניקיון יסודי לחלון הראווה בעסק?

ראשית אנו ממליצים בחום להיעזר בעובדים שנמצאים בבית העסק מדי יום ולהפעיל אותם לניקוי החלונות כחלק מניקוי המדפים, המוצרים ויתר החלקים בעסק. הניקוי כמובן יהיה בסיסי יותר כאשר מדובר בעובדים שלכם ובדרך כלל יכלול חומר ניקוי כחול עם בקבוק השפרצה וסמרטוט ייעודי לניקוי חלונות.

ניקוי מקצועי ויסודי יותר ייעשה על ידי מנקה חלונות מקצועי המבין את החשיבות של ניקוי חלונות ראווה בעסק שלהם, לא יקטין ראש בניקוי החלון ויעשה שימוש בחומרי ניקיון איכותיים וידידותיים. הניקוי יתבצע עם חומרי גלם שמעלימים כתמים חזקים וטביעות אצבעות כך שהחלונות יהיו מבריקים ומצוחצחים והלקוחות ירגישו בנוח להתקרב אליהם. עובדי הניקיון המקצועיים יהיו בעלי אישור עבודה בגובה ויוכלו לנקות גם חלונות בגובה 3-4 מטר ויותר במידת הצורך, מקום שאליו העובדים בבית העסק לא יכולים להגיע. צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.