ניקוי חלונות לבתים פרטיים

ניקוי חלונות לבתים פרטיים

שירותי ניקוי חלונות לבתים פרטיים הם מהשירותים הנפוצים ביותר במדינה כיום. ככל שעוברות השנים יותר ויותר משפחות רוצות לשפר את איכות החיים שלהן ואינן מסתפקות רק בניקוי רגיל של הבית. לעתים יש צורך בניקוי יסודי יותר של פריטים או מתחמים מסוימים בבית, כך למשל ניקוי שטיפים או ספות, ניקוי מזרונים ואפילו ניקוי חלונות, מסילות ותריסים הנמצאים בחזית הבית וחשוב מאוד לנקות אותם.

מתי נרצה לנקות את החלונות בבית שלנו?

ניקוי חלונות לבתים פרטיים הוא שירות שכיח מאוד בעיקר בבתי קרקע ברחבי הארץ אולם גם בדירות בבניין. בתי קרקע בנויים בצורה כזו שאנשים העוברים בחוץ מסתכלים גם הם אל הבית והחלונות והרושם שלהם על בני הבית הוא לפי איך שהבית והגינה נראים מבחוץ. עבור מי זה שחשוב לו הרי שניקיון החלונות הוא משמעותי מאוד. ברמה האישית ניקוי החלונות בבית תורם משמעותית לשמירה על בריאות בני הבית, לכניסה טובה יותר של אור טבעי, להשתקפות חלקה וטבעית יותר של הנוף בחוץ וכמובן שמבחינה אסתטית ואישית זה חשוב מאוד. את החלונות בבית נרצה לנקות בניקיון קל לפחות פעם בשבוע-שבועיים אולם ניקוי יסודי הכולל את הוצאת החלונות, התריסים, הרשתות והווילונות צריך להיעשות לפחות פעם או פעמיים בשנה. יש משפחות רבות המזמינות שירות זה לפני פסח לדוגמה.

מבנה החלון וחלקיו:

יש כל כך הרבה סוגים של חלונות שלא נכנס אליהם כרגע. חשוב לדעת שלכל חלון עשוי להיות סגנון פתיחה משלו, ישנם חלונות מקובעים, ויטרינות מקובעות שלא ניתן לפתוח או להזיז כלל (כמו בחזית של בתים רבים). בכל חלון יש שטח זכוכית כזה או אחר, אליו מצורפת מסגרת או עיטורים מחומר גלם אחר. כמו כן ישנם חלונות הכוללים דלתות תריסים מעץ/פלסטיק ואפילו חלון רשת למי הרוצה לפתוח את החלונות שייכנס אוויר אל חלל הבית אך למנוע כניסה של יתושים, זבובים וחרקים אחרים. כאשר מבצעים ניקוי חלונות לבתים פרטיים בצורה יסודית חשוב לבצע את הניקיון לכל חלקי החלון.

כיצד מתבצע ניקיון יסודי ומקצועי לחלונות?

שלב 1 – נפנה את הפריטים או הרהיטים הסמוכים לחלונות כדי לא ללכלך או להרטיב אותם. נדאג לסביבה נוחה ובטוחה לעבודה.

שלב 2 – במידה וניתן להוציא את החלונות, הרשתות והתריסים – נוציא אותם ונבצע את הניקיון בצורה יסודית לכל אחד מהחלקים.

שלב 3 – במידה ומדובר בוויטרינה גדולה המשקיפה לבחוץ נצטרך לבצע את הניקיון מבפנים ואולי גם מבחוץ בהתאם לשירות המבוקש על ידי הלקוח. הניקיון יתבצע בצורה יסודית באמצעות חומר ניקיון מיוחד וייעודי להסרת כתמים, אבק וכזה שמבריק את החלונות ושומר עליהם נקיים לאורך זמן. הניקיון יתבצע באמצעות מגב מיוחד ולא באמצעות נייר עיתון, נייר מגבת או סמרטוטים שעשויים לשרוט את החלונות.

שלב 4 – לאחר הניקיון והייבוש של החלונות וחלקיהם נחזיר הכול למקום ונוודא שהשארנו סביבה נקייה ובטוחה. נחזיר את הריהוט והציוד שהזזנו למקומם ונשאיר את בעלי הבית ליהנות מהחלונות הנקיים שלהם.